Kedai RM2 Dirham

taiping
(0/5)
Add Favorites
Description

Patutlah Viral, kedai DIRHAM RM2 nih rupanya milik orang kita.

Haa.. Baru baru ni min saja bawa anak ronda-ronda taiping, tengah duk ralit pusing
bandar taiping nih, tiba-tiba ternampak signboard
“DIRHAM RM2” sederet Tabung Haji tu..
Min terus la singgah..

Terpaku min dengan beberapa barang mainan
budak yang hanya rm2, bahkan alat-alat untuk menulis dan membaca pun ada..

Tapi baru-baru ni, min masuk kedai dia dah tak sama macam dulu dah.
Kalau dulu barang-barang dia semua boleh dijangka la bagi kedai jenis 2 ringgit, yang ni
lain macam sikit.
Pelik jugalah, min jumpa owner dia. Rupa-rupanya perubahan yang depa buat tu bila
depa terima feedback dari pelanggan-pelanggan. Bukan sahaja barang RM2.00
diperlukan, produk-produk kelengkapan rumah dan makanan keluaran muslim juga ada
dijual.
TAPI masih MURAH wei!
Ada 3 produk yang SUPER LAKU dekat kedai DIRHAM.
1. Sabun basuh pinggan, min dah tengok, kalau dekat kedai lain dengan saiz dan isipadu
yang sama, busuk-busuk dalam 4 ringgit lebih tapi dekat Dirham baru 2 ringgit saja.,dan
yang pasti produk orang kita ..boleh digunakan tanpa was-was..

2. Hamper. Haaaa, dekat Dirham hamper bukan saja nampak besar dan banyak barang
tapi yang paling penting murah. Orang yang dapat hamper mesti seronok dapat hamper
besar-besar.
3. Mainan. Harga yang super duper murah..lego kalau kat luar, harga 3 kali ganda dari
Dirham..mainan-mainan yang berkualiti dengan harga yang sangat murah pun depa ada
tau..
Landmark kedai Dirham senang ja. Berdekatan Tabung Haji Kg Jambu dan Hotap
Taiping Perdana.
DIRHAM RM2
Hari Operasi : Setiap Hari
Waktu Operasi : 9 pagi – 9 malam
Call @ Whatsapp : En Syahrul (0134409246)

P/s Sebelum min lupa kedai DIRHAM RM2 nih, kalau nak beli hamper bajet pun depa
boleh sediakan dan balutkan. Insyaallah, majoriti pakai product orang kita.

Amenities
  • Accepts Credit Cards
  • Air Conditioning
  • Washer/Dryer Hookups
  • Furniture
  • Patio/Balcony
  • Hardwood Floors
Video
User Reviews
No reviews yet!
There are no reviews for this business, be first to write a review!
Write Review
5
4
3
2
1